Enkele bewogen dagen

27 juli 2016

Na een ontspannend weekendje in Port Elizabeth werden we (2u te laat) opgehaald om naar het reservaat te gaan. Een hobbelige rit later stonden we in het Kwantu game reserve. Vergeleken met mijn vorige project is het hier ongelooflijk luxueus. De eerste dag kregen we vooral rondleidingen en mochten we een game drive (safaririt gedaan) doen. Dit was prachtig ! Op dit 6000ha groot landschap zijn enkele fantastische dieren te vinden. 'S avonds kreeg ik dan het telefoontje. Ik was geslaagd voor de KMS! De rest van de avond heb ik dan ook doorgebracht in een staat van shock. Ondertussen is het al wat doorgedrongen en kijk ik er enorm naar uit. Daarbij komt wel dat ik een weekje vroeger mijn koffers zal pakken naar België. Zo kan ik nog wat rusten en iedereen zien. Vandaag hebben we eerst de leeuwen eten gegeven of m.a.w. een volledige koe in stukjes gehakt met een marchete en over de draad gegooid. Dit was niet aan mij besteed dus ik heb niet meegedaan met het hele gedoe. De namiddag bestond uit een forse wandeling van zo'n 10km door de jungle en bergen. Ik ben dus heel blij met de rust die we vanavond krijgen !
Veel liefs
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

1. Alda gielen:
    27 juli 2016
    Ja ja je zal wel heel wat te verwerken hebben als je thuis bent, maar je krijgt er niet veel tijd voor hé want dan is het hup naar Brussel.
    Daphne ik kan alleen maar heel blij voor jou zijn dat je dit allemaal
    mag meemaken.....
    Tot binnenkort.....
  2. Marie Jeanne Vaes:
    Hey Daphne,

Even u een super dikke proficiat wensen !! Wat een prestatie!!! Super fier zijn we hier dan ook allemaal!

Geniet nog volop van uw fantastische reis! Leuk te lezen wat jij allemaal ziet en meemaakt!! Schitterd gewoon!!!

Tot gauw xxx
  3. SCHEPERS valentin:
    29 juli 2016
    zo te horen een hele fijne reis ,geniet maar zoveel je kunt,dit zal je nooit meer vergeten dikke knuffel van oma en opa,en tot binnenkort meidteke grtjs