Soweto, Zuid-Afrika

Al een week verder

12 juli 2016 - Soweto, Zuid-Afrika

Ik ben nu iets meer dan een week in Zuid-Afrika en heb mij hier ondertussen volledig aangepast. In de voormiddag heb ik mijn vaste post bij de was of ruim ik samen met de kindjes het terrein wat op en in de namiddag probeer ik me zo veel mogelijk met de kinderen bezig te houden of te helpen met koken. Aangezien we hier van 's morgens tot 's avonds bezig zijn, liggen de vrijwilligers meestal al rond 21u in hun bed. Ik kijk zelfs niet meer op van onze bijna dagelijkse gasten zoals ratten, schimmel, kakkerlakken, muizen enz... We mogen het huisje hier binnenkort schilderen en dit weekend komt de organisatie ons ophalen om Soweto nog wat te bezoeken. Zo hebben we nog voldoende afwisseling. Ik houd jullie op de hoogte. Groetjes !!

1. Alda gielen:
    12 juli 2016
    Oké Daphne fijn te zien dat je je al aangepast hebt, dan is alles een beetje makkelijker toch.
    Ik vind het fantastisch wat je doet, en wat je gasten betreft nu ja die moeten ook ergens wonen hé...........(grapje)
    Ik zie ook dat je nog veel op je programma hebt geniet ervan en maak het goed.
    groetjes
    oma alda
  2. SCHEPERS valentin:
    13 juli 2016
    Hy meidteke ik zie dat het al veel beter word, en al nergens geen schrik meer van hoor ik, met hoeveel zijn jullie daar aangekomen ?
    beleef uw avontuur maar te volle ,want het is om zonder dat je het weet GRTJS OMA EN OPA
  3. Sonja Schraepen:
    14 juli 2016
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je het fijn vind. Geniet van de kindjes en van je uitstap naar Soweto.
    Veel knuffels van meter, Marc en bompa xxx