Wonderland

5 augustus 2016 - Kwantu Private Game Reserve, Zuid-Afrika

Vandaag is mijn laatste dag in dit kleine stukje wonderland. Ik kan het niet geloven, de afgelopen 2 weken zijn voorbij gevlogen. Er moest elke dag hard gewerkt worden met taken zoals bomen kappen, weggetjes onderhouden, tuinieren... Maar als tegenhanger waren er natuurlijke de game drives. Met de prachtige natuur, ongelooflijke dieren en onvoorstelbare uitzichten! Ook het weekendje surfen in Jeffreys bay was een mooie ervaring! Ik heb hier enorm veel geweldige mensen ontmoet en vrienden voor het leven gemaakt. Ik ga het zo missen om elke dag wakker gemaakt te worden door het gegrom van de leeuwen of om mijn bananen te verbergen voor de aapjes. Zelfs de hobbelige ritten in de jeeps zal ik nog terugwensen. Ik wil hier absoluut nog niet weg, maar het is een mooie reis geweest en het is tijd om naar huis te gaan. Dit is zeker niet het laatste wat ze van me gezien hebben hier in Afrika !

1. SCHEPERS valentin:
    5 augustus 2016
    Fijn meidteke dat het zo meegevallen is, ik weet hoe mooi het daar was,ben ook altijd blijven dromen om nog eens terug te gaan,maar daar zal het bij mij wel bij blijven denk ik .Kom het mij maar vlug eens vertellen kusjes van oma en mij grtjs